AMAÇ :
Bu eğitimin temel amacı, Servis Elemanlığı ve Garsonluk ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, Servis Elemanlığı hakkındaki temel süreçlerin ve uygulamaların ayrıntılı bir şekilde öğrenilmesini sağlamak; Öğrenilenlerin hayata geçirilerek ve etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olmaktır. HOREKA (ayrıca Horeca, HoReCa, HORECA), yemek servisi endüstrisinin kısaltmasıdır. Terim, Otel / Restoran / Kafe kelimelerinin hece kısaltmasıdır.
KATILIMCI PROFİLİ :
İş hayatına atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar,
Kendisini Servis elamanlığı alanında geliştirmek isteyenler
Servis elamanlığı alanındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler
EĞİTİM DETAYLARI :
Müşteri Tanımı
Müşteri Beklentileri
Müşteri Tipleri
Kurum Kültürü
Servis Elemanlığı Kavramı
Takım Çalışması
Ürün Servisi
Temizlik ve Hijyen Kuralları
Beden Dili ve Mimik jestlerin Kullanımı
Müşteri Memnuniyeti
Etkin Dinleme
Güzel Konuşma ve Diksiyon
Zorlu Müşterilerle Başa Çıkma
Güzel Uğurlama
KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi
SÜRE : 4 GÜN
Katılımcılara eğitim notları verilecektir
SERTİFİKA
ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) tarafından SERVİS ELEMANI SERTİFİKASI verilecektir.
Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
AYRINTILI BİLGİ İÇİN :
ISTANBUL NLP INTERNATIONAL
Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 310/18, 34728 Kadıköy/İstanbul
Telefon : +90 (216) 467 03 99 / +90 (537) 654 5826
E-posta : info@istanbulnlp.com.tr
Web : www.istanbulnlp.com.tr