TELEFONLA İLETİŞİM VE SATIŞ TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

UZAKTAN&CANLI veya ÖRGÜN
Sertifika Programlarımıza avantajlı kampanyalarla katılımınızı bekliyoruz.

Telefonla İletişim ve Satış Teknikleri Eğitimi, İstanbul NLP tarafından sunulan ve telefon üzerinden etkili iletişim ve satış yapmayı hedefleyen profesyoneller için özel olarak tasarlanmış bir programdır. Bu eğitim, katılımcılara telefonla satış yaparken kullanılacak stratejiler, etkili iletişim yöntemleri ve müşteri ikna teknikleri hakkında derinlemesine bilgi sağlar. Program, telefon görüşmelerinde güven oluşturma, müşterinin ihtiyaçlarını anlama ve satış kapatma becerilerini geliştirmeye odaklanır. Katılımcılar, çeşitli simülasyonlar ve uygulamalarla telefonla satış tekniklerini pratik yaparak öğrenirler. Eğitim, katılımcıların telefonla yapılan satışlarda daha başarılı olmalarını ve müşteri memnuniyetini artırmalarını sağlar.

Eğitim Tarihleri için tıklayın

AMAÇ :

İnsanlar birbirleriyle bir fikri veya izlenimi paylaşmak, ihtiyaç duyulan bir işin yapılmasını istemek, onaylamak veya reddetmek, ikna etmek veya ikna edilmek, memnuniyet veya memnuniyetsizliği ifade etmek gibi farklı sebeplerle telefonda iletişim kurarlar. Bu eğitimin amacı; Çağımızda yüz yüze iletişimin zor olduğu anlarımızda telefonda etkileşimi artırabileceğimiz temel davranış kalıplarının ve iletişim yöntemlerinin idrak edilmesi ve uygulamaya sokulmasıdır. Katılımcılar bu eğitimle birlikte telefonda satmayı avantaj haline getirebilecek, mevcut ve potansiyel müşterilerinin ihtiyaçlarını doğru sorgulama ve ihtiyaca yönelik çözümler sunma becerisini kazanacaklar veya bu konuda kendilerini geliştireceklerdir. Ayrıca katılımcılar satış veya pazarlama amaçlı yeni müşteriler kazanma, portföylerindeki müşterilerinin ihtiyaçlarını doğru belirleme, uygun çözümler üretme, müşteriyi elinde tutabilme, fark yaratarak gelir artışı sağlama konularında gelişeceklerdir.

KATILIMCI PROFİLİ :

Program kurumun iletişimde telefonu etkin kullanmak isteyen yönetici ve tüm çalışanları kapsar.

EĞİTİM DETAYLARI :

İletişim, İletişimin Üç Ana Safhası,

Mesajın Önemi,

Ses tonu, Beden dili,

Duymak Dinlemek Değildir,

Bakmakla Görmek Arasında, Duymakla Dinlemek Arasındaki Farklar,

Her Telefon Konuşmasında Etkilemek İçin Gerekli Olanlar,

Aktif dinleme, Empatik Dinleme, Yanılgılar,

Algılama, Algılama Farklarını Gidermek,

Telefonda Müşteriyi Analiz Etme ve İhtiyaçlarını Belirleme,

Açık İhtiyaçlar ve Gizli İhtiyaçlar,

Profesyonel Soru Teknikleri ve Telefonda Bilgi Alma,

Sesinizi Konuşturun,

Telefon Kullanımındaki Sorunlar,

Telefon Kullanımının Avantajları,

Diksiyon Mükemmeliyeti, Ses kontrolü,

İnsanları En Çok Etkileyen İki Unsur,

Güler yüz, Enerji,

Bizi Aradıkları Zaman, Biz Aradığımız Zaman,

Aktif ve Etkili Dinleme Teknikleri,

Aktarmak, Beklemeye almak, Mesaj almak.

KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi

SÜRE : 2 GÜN

Katılımcılara eğitim notları ve sertifika verilecektir.

Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

AYRINTILI BİLGİ İÇİN :

ISTANBUL NLP INTERNATIONAL

Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul

Telefon : +90 (216) 467 03 99+90 (537) 654 5826

E-posta : info@istanbulnlp.com.tr

Web : www.istanbulnlp.com.tr

www.istanbulnlpkurumsal.com

 

    Ön Başvuru Formu

    EĞİTİMİN ZAMANI(*)

    BASINDAN

    Kurucumuz Berna Türköver
    Tv Programları





    error:
    Bize Yazın
    Merhabalar, İstanbul NLP Akademi olarak, Üniversite, E-Devlet, ICF Onaylı avantajlı kampanyalarımız mevcut, hangi programla ilgileniyorsunuz?