KURUMSAL İLETİŞİM EĞİTİMİ

UZAKTAN&CANLI veya ÖRGÜN
Sertifika Programlarımıza avantajlı kampanyalarla katılımınızı bekliyoruz.

Kurumsal İletişim Eğitimi, İstanbul NLP’nin sunduğu ve kurumsal iletişim becerilerini güçlendirmeyi hedefleyen bir programdır. Eğitim, kurum içi ve dışı iletişim stratejilerini, etkili iletişim tekniklerini ve kriz yönetimi konularını kapsamlı bir şekilde ele alır. Katılımcılar, iş ortamında etkili ve profesyonel iletişim kurma, mesajlarını net bir şekilde iletme ve kriz anlarında doğru iletişim stratejileri uygulama becerilerini kazanırlar. Eğitim süresince, çeşitli iletişim araçları ve yöntemleri kullanılarak interaktif oturumlar düzenlenir. Bu sayede, katılımcılar pratik deneyimler kazanarak iletişim becerilerini gerçek iş ortamlarında uygulama fırsatı bulurlar. Kurumsal İletişim Eğitimi, katılımcıların kurumlarını daha iyi temsil etmelerini ve profesyonel imajlarını güçlendirmelerini sağlar.

Eğitim Tarihleri için tıklayın

AMAÇ :

Etkin iletişim bir organizasyon için öncelikle geliştirilmesi gereken beceriler arasındadır. İletişim kurmadan var olmanın ve çalışmanın mümkün olmadığından hareketle iç ve dış müşterilerle iletişimi güçlendirmek, kurulan sağlam bağlantılarla ve iletişime açık bireylerle çalışmak kurum ve kuruluşların rekabet gücünü, verimliliğini ve çalışanların motivasyonunu şüphesiz artıracaktır. Kurumsal İletişim ve Motivasyon eğitim programının amacı; katılımcılaraetkin iletişim için gerekli olan kendini ifade etme, dinleme ve empati kurma gibi becerilerin kazandırılmasını, kişisel farkındalığın artırılmasını, mesajların etkin iletilmesini ,iletişim kopukluklarının azaltılmasını ,çalışanların aynı dili konuşmasını , aynı zamanda iç ve dış müşteri memnuniyetinin artırılmasını amaçlamaktadır.

KATILIMCI PROFİLİ :

Kurumun tüm yönetim kadrosu, yönetici adayları, proje yöneticileri, diğer çalışanlar

EĞİTİM DETAYLARI :

İletişim Nedir?

İletişim Çeşitleri,

Empatik İletişim Nedir?

İletişimde Uyum ve Ahenk,

Sözsüz İletişim,

Beden Dilinin Etkin Kullanımı, İletişim Tarzımız,

İletişim Engelleri ve Aşma Yolları Kazan-Kazan İlkesi,

Yanlış Dinleme Etkin Dinleme Soru Sorma İlkeleri,

3 Sandalye Metodu,

Eleştiride Sandviç Metodu,

Farklı İnsan Kişilikleri ve Özellikleri,

Kişilik Tiplerine Göre İletişim,

İnsanların Dünyayı Algılama Biçimleri,

Algılama Biçimlerine Göre İletişim,

Kurumsal İletişim ve Yönetim,

Kurumsal Hedefler,

Hizmet İlkeleri,

Kurum Misyonu ve Vizyonu,

Kurumsal Karar Almada İletişimin Etkisi,

Hedef Kitleler, Çalışanlar, Müşteriler,

Kurumsal İletişimde Kullanılan Yöntemler,

İletişim Ortam ve Araçları,

Kurumsal İletişimde Etik ve Toplumsal Sorumluluk.

KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi

SÜRE : 2 GÜN

Katılımcılara eğitim notları ve sertifika verilecektir.

Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

AYRINTILI BİLGİ İÇİN :

ISTANBUL NLP INTERNATIONAL

Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul

Telefon : +90 (216) 467 03 99+90 (537) 654 5826

E-posta : info@istanbulnlp.com.tr

Web : www.istanbulnlp.com.tr

www.istanbulnlpkurumsal.com

 

    Ön Başvuru Formu

    EĞİTİMİN ZAMANI(*)

    BASINDAN

    Kurucumuz Berna Türköver
    Tv Programları





    error:
    Bize Yazın
    Merhabalar, İstanbul NLP Akademi olarak, Üniversite, E-Devlet, ICF Onaylı avantajlı kampanyalarımız mevcut, hangi programla ilgileniyorsunuz?